Junak M16

Cena:

Pojemność: 400 cm3

Dostępna kolorystyka:

czarny

Opis

Czterosuwowy, dwucylindrowy z jednym wałkiem rozrządu OHV, po dwa zawory na cylinder, średnica zaworów 28 / 22 mm, zawory regulowane tradycyjnie za pomocą gwintowanej końcówki w dźwigni zaworowej. Napęd wałka rozrządu łańcuchem pomiędzy cylindrami z napinaczem sprężynowym i prowadnicami teflonowymi. Silnik średnioobrotowy, max 9.500 obr/min, blokowany elektronicznie przy 8.000 obr/min. Silnik wyposażony w pojedynczy wałek wyrównoważający, napędzany z wału korbowego kołem zębatym. Układ zapłonowy sterowany komputerem zintegrowany ze sterowaniem wielopunktowym układem wtryskowym systemu Delphi. System sterowania dwutorowy, niezależny dla każdego cylindra z układem dwóch sond Lambda (po jednej dla każdego cylindra) z dwoma katalizatorami niskotemperaturowymi. System ten zapewnia idealnie równomierną pracę każdego cylindra, co w efekcie minimalizuje wibracje silnika w całym zakresie prędkości obrotowych, oraz ułatwia rozruch zimnego silnika i skraca czas nagrzewania. Kontrola układu sterowania silnikiem i układem chłodzenia może być realizowana przez diagnoskop zewnętrzny podłączany do gniazda diagnostycznego. Czynnikiem chłodzącym jest ciecz z wymuszonym obiegiem i zamkniętym układem chłodzenia ze zbiornikiem wyrównawczym poniżej chłodnicy. Sprzęgło sterowane mechanicznie, mokre wielotarczowe o średnicy 98 mm z 6 tarczami z wkładkami ceramicznymi podwyższającymi trwałość i minimalizującymi zjawiska adhezyjne przy włączaniu I biegu. Skrzynia biegów pięciobiegowa z tradycyjnym systemem sterowania o następujących przełożeniach: 1-2,846, 2-1,777, 3-1,333, 4-1,083, 5-0,913. Przełożenie na sprzęgle 3,61. Przełożenie na napędzie łańcuchowym 2,357. Amortyzatory przednie w układzie odwróconym (Upside Down), skok zawieszenia przedniego 120 mm. Zawieszenie tylne z układem dwóch amortyzatorów rozciąganych z regulowaną sztywnością i wysokością, skok zawieszenia tylnego 60 mm. Układ hamulcowy hydrauliczny z przewodami teflonowymi ze wzmocnieniem włóknami węglowymi. Koło przednie wyposażone w dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwoma pływającymi zaciskami dwu tłoczkowymi. Koło tylne wyposażone w jedną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i jednym pływającym zaciskiem dwu tłoczkowym. Klocki hamulcowe wzmocnione mieszanką ceramiczną, obniżającą temperaturę tarczy w czasie długotrwałego hamowania. Rama podwójna kołyskowa, wykonana z rur stalowych o podwyższonej wytrzymałości spawana w systemie TIG. Błotniki tłoczone z blachy stalowej. Każdy motocykl jest wyposażony w automatyczną ładowarkę i gniazdo doładowania akumulatora co znacznie ułatwia użytkownikom obsługę akumulatora. Każdy motocykl jest montowany w Polsce w systemie SKD przez wyspecjalizowany zespół techniczny, co zapewnia najwyższą jakość i bezawaryjność motocykli Junak.

POJEMNOŚĆ
400 cm3
RODZAJ SILNIKA
Czterosuwowy, dwucylindrowy
CHŁODZENIE
cieczą
MOC
26 KM
ROZRUCH
Elektroniczny
SKRZYNIA BIEGÓW
Manualna 5 biegowa
DŁUGOŚĆ
2310 mm
WYSOKOŚĆ
1080 mm
SZEROKOŚĆ
930 mm
ROZSTAW OSI
- mm
WAGA
195 kg
DOPUSZCZALNA ŁADOWNOŚĆ
150kg kg
ZBIORNIK PALIWA
13,5 l
ZUŻYCIE PALIWA
4L / 100km
GWARANCJA
2 lata
FELGA PRZEDNIA / TYLNA
21 - 16
OPONA PRZEDNIA / TYLNA
90 - 21 / 80 - 16
HAMULEC PRZEDNI
TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYLNY
TARCZOWY HYDRAULICZNY
Zapytaj o produkt

Salon i Serwis

Rzgowska 167,
93-311 Łódź

tel./fax: (042) 646 22 86

tel. kom.: 607 146 522

e-mail: biuro@skutery-lodz.pl